två tänder mindre än igår

hallådär!
Precis nyss kom jag hem från tandläkaren, drog ut två tänder , de knakade bara, gjorde inte alls ont!
Okejdå, de gjorde lite ont, när dom hade i bedövningen. heeeeh.
Bedövningen har förövrigt spridit sig upp till min näsa xD
det är obehagligt för då har jag ju ingen känsel i näsan :o
Nu sitter jag här med två bomullstussar i munnen , inte så gott..
smakar mest blod. smaskens, host


imorgon ska polengruppen till stan till nån skola, minns inte va den hette.
Någon nära bergvik var det i alla fall!
Vi ska låna deras datasal , äta mat och sen gå på nån utställning o fika.
Slapp dag , sen på onsdag är de studiedag. soft!

nu ska jag ta nån ipren eller nåt för tandvärk. Man kunde tillomed få feber efteråt , så ja ska vila lite.

AJÖ!
rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0