tröttttttt.

min mage går sin egen väg idag. heeeh.
sov till kvart över ett ungefär , de va väl gött.
telefonen ringde kl 7 imorse , farmors panna kokade x)
jag har bara sett på teve sen jag vakna, life!

min vecka är gaaanska fullproppad! såhär ser den ut (typ):
- måndag: skolan , sen tandläkaren dra ut två tänder
- tisdag: stan med polengruppen, orkaaa. Sen träning på kvällen
- onsdag: skolan, doktorn direkt efter
- torsdag: skolan , träning på kvällen
- fredag: skolan, tandläkaren o få tandställningen :S , KANSKE skolan igen , deboras födelsedag , fira henne på kvällen, hem, sova
- lördag: match mot skoghall, hem och packa
- söndag: åker till sälen!

PAH! jobbig vecka! jag pallar inte -,-


godkväll

rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0