tisdag 27e januari

idag har vi vart i stan med polengruppen , inte så jättekul. Men allt kan inte vara kul i livet , eehe..

På fredag är det deboras födelsedag och jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne så om någon har något förslag så är det bara att säga till, fast lite diskret! Helst inte här då kanske eftersom debora läser här. Du får helt enkelt hitta på nåt sätt ;) Men i alla fall, på fredag ,på deboras födelsedag, så har i taket lyser stjärnorna premiär på filmstaden. Jag vill hemskt gärna se den filmen! Har läst boken och det är faktiskt en av de bästa böckerna jag läst tror jag, sjuuuuukt bra! Men det hinns inte med ändå för vi ska fira debora på fredag! Vi ska bowla och senare så ska vi hem till debora o mys :) de blir nog kul :)

ha en bra afton ;)
rebecca



denna bilden togs för nästan exakt ett år sen, vi stannade i torsby för att äta när vi var på väg till sälen förra året, bildbevakad toa var det där, heeeh, kul att kissa på dom toaletterna. Sen så var det någon gubbe som kom och klappade mig på huvudet då , haha. Grymt kul dag var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0