SOVA , sista natten utan ståltråd i munnen på några år

Ja , om jag inte har sagt det så får jag alltså tågbana i munnen imorgon. INTE kul, INTE kuuul! Idag har jag ändå varit i skolan. De va väl rätt soft. Eller ah , vi jobbade typ ingenting på svenskan och inget på matten xd inte jag iaf. Sen på lunchen va det jättemycket folk i matsalen och helt plötsligt kom kisaren eller va hon är fram till mig, emelie, bea, debora och jannis och ger oss en varsin yoghurt! x) Ingen annan fick , bara vi, helt gratis :O Hon är kul.

Imorgon hade jag tänkt att jag skulle ha ont i munnen efter att jag varit hos tandläkaren så jag kan åka hem och vila tills vi ska och bowla i stan och fira debora! På lördag har jag match mot skoghall , jag hatar att möta skoghall. Dom är elaka. Jag hatar skoghall överhuvutaget. Jaja, efter det ska jag väl hem och baka pizzabullar om jag får tid till det x) Sen på kvällen tror jag att jag skulle med debora och bea till en ungdomskväll i kyrkan eller ngt :p om jag följer med, får se hur de blir!

Ha en fin 29e januari allihopa. Den timma och 20 minuter som är kvar av denna dagen dvs.

/rebecca :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0