måndag

Det var ju en spännande dag :) host.
Jag har lekt med debora. de va spännande!
vi gick först till emelie och sen till bea :)
sen vandrade vi till my place o åt mackor!
Sen spanade vi top model och hängde ;)
Jag har fått ny musik av henne idag!
Det är ju fint av henne! Att ge mig sånt asså!


haha , kikar lite på tjuvlyssnat.se ;



fyra killar ~18 sitter och diskuterar olika tv-program. Efter en stund kommer samtalet in på miami ink.
Kille 1: De som tatuerar sig i miami ink är fan helt sjuka.
Kille 2: Ja vafan allt ska ju symbolisera något! Kan de inte bara göra en tatuering för att den är snygg eller?
Kille 3: Ja typ "Min brorsas tjejs mosters kusins killes kompis körde i diket med sin volvo 240 så nu vill jag ha en tatuering som symboliserar det."
Kille 4: Ja eller hur, och så tatuerar de in något som inte har ett skit med det att göra... typ en jävla pigvin eller något.


Två tjejer ~15 sitter och pratar.
Tjej 1: Va? är Stockholm en ö?
Tjej 2: Nej, var har du fått det ifrån?
Tjej 1: Kolla det står Stockholm Ö.
Tjej 2: Aha, är stockholm en ö?
Tjej 1: Då har man lärt sig något nytt idag!

hahahah , blondiner på sista iaf.

Nu ska jag träna lite inför vårt fysikprov som äger rum på onsdag. Sen ska jag duscha :)
sov gott. Gonatten!

/rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0