kyla? nej tack!

sitter här och fryser fingertopparna av mig! hehe.
Kom helt plötsligt att tänka på en text vid kyrkan i sälen:
- Tack gud för all snö som kommit och för all snö som koller. Amen!
ja , det var ju lite gulligt kan man tycka :)

jag börjar bli lite förkyld känner jag.
Det känns i halsen som en början,
en början på nåt nytt x) nerå , förkylning.

Sen ska jag, brorsorna och far åka upp
till skruvstad och fira viktor som fyller
20 år, sen kl 8 ska jag åka på träning.

Imorgon är det fredag den 13e.
undrar vad jag kan få för otur då!
hoppas på att jag inte får nån otur!
de kommer jag säkert få!

Nu ska jag slå in viktors present
och sen får vi se vad som händer!

pushiii <3
/rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0