HOME

nu har jag kommit hem från sälen, de va funfun :D

debora har varit väldigt dålig på att skriva här medans jag vart borta måste jag erkänna.

Idag blev det hemfärd kl 10. Kom dock inte från sälen förän kl 11 eftersom det var en lång bilkö hela vägen ner från fjället.  Sen blev det ett stopp i malung o käka kebab , de dög.  Sen blev de inte så lång resa innan vi kom till en till bilkö. Det var en olycka jämt bara några få bilar innan oss. Blev ståendes i kön ett tag så jag sprang över till Linnéa och Amanda i deras bil och åkte med dom till torsby , mycket roligare än att åka med mamma och pappa! Sen stannade vi vid ica i torsby och handla. Har även läst fysik lite smått idag. Jag börjar faktiskt förstå lite! :D tror jag.. x)

Imorgon ska jag till skolan och det börjar faktiskt bli lite nervöst xd Alltså ingen har ju sett mig i tandställning än förutom tjejerna :p då kommer alla bara "har du fått tandställning?" och det är nog den dummaste frågan man kan komma med. Liksom: har du fått tandställning? Men nej! det syns ju inte eller så..

Och jag kom på att ibland blir jag så avundsjuk på alla killar som bara kan sticka ut slangen genom gylfen och vattna blommorna! Det skulle vart väldigt praktiskt för till exempel Linnéa som var jättekissnödig när vi stod i bilkön :p Hon fick sitta kissnödig ända till torsby!  Stackare ;)

ADJÖ!

rebecca

nu blir det lite bilder från sälen :)



frukost , nutellamacka och kalaspuffar blev det varenda morgon :D


Fint väder i backen måndag och tisdag :)


jag tycker att jag ser ut som en groda på denna bilden , komiskt x)


Linnéa herself :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0